CSS floats شرکت AMD سه ورژن جدید از سری گرافیک های RX6000 را معرفی کرده است.مدل های RX 6650 و RX 6750 XT و RX 6950 XT به زودی وارد بازار خواهند شد.





CSS floats یکی از بهترین گرافیک های AMD مدل ROG Strix LC Radeon RX 6950 XT می باشد که دارای خنک کننده اختصاصی سفارشی با رادیاتور 240 میلی متری همراه با 2 عدد فن 120 میلی متری ARGB است و به صورت اورکلاک شده می باشد.





CSS floats کارت گرافیک TUF Gaming Radeon RX 6950 XT که دارای 3 عدد فن و برد گیمینگ سری TUF می باشد هم برای گیمر ها عالی است.در این گرافیک فن ها هنگام استفاده معمولی خاموش هستند و در زمانی که فشار بالا رود و دما به 60 برسد شروع به حرکت می کنند تا گرافیک را خنک سازند.





CSS floats کارت گرافیک قدرتمند ROG Strix Radeon RX 6750 XT دارای 3 عدد فن است که با پشتیبانی از فناوری ارتقا یافته Axial برای رساندن حداکثر جریان هوا با نویز کم و کاملا بی صدا کارت گرافیک را به خوبی خنک می سازد.این کارت گرافیک توسط نورپردازی RGB سیستم شما را منحصر به فرد و زیبا می سازد و با سایر اجزای Aura Sync نیز سازگاری دارد.





CSS floats گرافیک ایسوس مدل Dual Radeon RX 6750 XT با توجه به هزینه عملکرد فوق العاده است دارد.همچنین دارای 2 فن است و تقریبا بر روی تمامی کیس ها قابل نصب است چرا که فضای نسبتا زیادی را اشغال نمی کند.از دیگر فناوری های این گرافیک خاموش شدن فن ها در دمای زیر 55 درجه است و خیلی آرام و بی صدا می توانید کار های خود را انجام دهید.





CSS floats اگر شما نیاز دارید با هزینه مقرون به صرفه یک گرافیک برای گیمینگ تهیه کنید کارت گرافیک ROG Strix Radeon RX 6650 XT یک انتخاب عالی است.همچنین با توجه به 2 عدد فن موجود و با پشتیبانی از فناوری Axial برای رساندن حداکثر جریان هوا با نویز بسیار کم و بی صدا کارت گرافیک را به خوبی خنک می سازد.





CSS floats در نهایت مدل گرافیک ایسوس Dual Radeon RX 6650 XT دارای قیمت مناسب تری است و برای شما که نیاز به هزینه کمتری برای اجرای بازی ها دارید گزینه مناسبی است.این گرافیک هم دارای 2 عدد فن است و دارای بلبرینگ های دوگانه است و در زمان استفاده های معمولی و متوسط کاملا بی صداست.