CSS floats



گوگل به تازگی یک آپدیت جدید و خیلی عالی را برای گوگل مپ (Google Maps) ارائه کرده است.این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا هوای تازه داشته باشند.یعنی آخرین به روز رسانی ، لایه جدیدی از داده ها را معرفی می کند که آخرین رتبه بندی AQI یا شاخص کیفیت هوا را در یک منطقه به شما نشان می دهد.

گوگل برای کاربران iOS و اندروید این قابلیت را اضافه کرده است.همچنین این به‌ روزرسانی جدید گوگل مپ به کاربران اجازه می‌دهد تا ایده‌ای درباره وضعیت هوای یک منطقه داشته باشند: هوای دود، آلوده و ...

در نظر داشته باشید این قابلیت در حال حاضر فقط در ایالات متحده و بخش‌های خاصی از کانادا در دسترس است. داده‌ها از سازمان‌های دولتی ، عمدتاً EPA یا آژانس حفاظت از محیط زیست می‌آیند. نقشه‌ها همچنین اطلاعات کیفیت هوا را از PurpleAir نشان می‌دهند.

شما برای فعال سازی کیفیت هوا بر روی نقشه خود (گوگل مپ) ، باید روی دکمه در گوشه سمت راست بالای صفحه گوشی خود ضربه بزنید ، سپس کیفیت هوا را در قسمت جزئیات نقشه انتخاب کنید.همچنین اطلاعات PurpleAir در نمایشگرهای Google Nest و بلندگوهای هوشمند Google نیز موجود است.

به روز رسانی جدید همچنین دارای یک لایه آتش سوزی در ایالات متحده با نزدیک شدن به فصل آتش سوزی است. ایالات متحده، به ویژه کالیفرنیا، تاریخ وحشتناکی از آتش سوزی های جنگلی داشته است.

CSS floats
قابلیت لایه ی آتش‌سوزی به شما این امکان را می‌دهد تا جزئیات دقیق آتش‌سوزی‌های فعال در منطقه را ببینند.این کار به لطف همکاری گوگل با مرکز ملی آتش‌نشانی بین سازمانی ایالات متحده یا NIFC می باشد. برای آتش‌سوزی‌های بزرگ می‌توانید فقط «آتش‌سوزی‌های جنگلی در نزدیکی من» را جستجو کنید و جزئیات مربوط به آن همراه با اطلاعات کیفیت هوا به شما نمایش داده می‌شود.



این به‌روزرسانی‌ها ی جدید گوگل به زودی در منطقه های دیگر نیز ارائه می‌شوند.(بسته به میزان مستعد بودن برخی مناطق در معرض آلودگی شدید و آتش‌سوزی‌های جنگلی)