CSS floats

سامسونگ در تازه ترین اخبار خود اس اس دی 990 پرو را در ظرفیت 4 ترابایت معرفی کرد.این اس اس دی از رابط پر سرعت PCIe 4.0 که دارای سرعت فوق العاده ای است و حجم بالایی هم دارد پشتیبانی می کند و یک انفجار در سرعت سیستم شما می باشد.

از نظر قدرت ، کنترلر جدید اس اس دی سامسونگ 990 PRO به کاربران تا 50 درصد افزایش بهره وری انرژی را نسبت به سری قبل 980 PRO ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که این کاهش در مصرف انرژی منجر به تولید گرمای کمتر و حرارت کمتر در این حافظه پر سرعت می شود، این تغییر برای همه کاربران مفید است ، به خصوص برای کسانی که فشار حداکثری رو سیستم وارد می کنند مانند امور پردازشی سنگین.






شاید برای خیلی ها سوال باشد که خوب اس اس دی های PCIe 5.0 وارد بازار شده اند و چرا سامسونگ سریعا اقدام به معرفی این اس اس دی می کند.اما باید توجه داشته باشید با توجه به گران بودن اس اس دی های سری PCIe 5.0 و همچنین کمبود مادربرد برای پشتیبانی این سری خوب طبیعی ست همه به سراغ نسل PCIe 4.0 با سرعت بالا می روند.برای اینکه هم قیمت مناسب تری دارند و هم اکثر ماردبرد های جدید از این سری پشتیبانی می کنند.

اس اس دی سامسونگ سری 990 PRO مجموعه ای از درایوهای PCIe 4.0 با کارایی بسیار بالایی است که از فناوری نسل هشتم V-NAND (V8) سامسونگ و کنترلر اختصاصی پیشرفته این شرکت پشتیبانی می کند. اس اس دی 990 پرو با ارائه سرعت فوق‌العاده سریع و بهره‌وری انرژی بالا ، برای حجم عظیم اطلاعات شما ، مانند کارهای گرافیکی 3D/4K و پردازشی سنگین ، تجزیه و تحلیل داده‌های سنگین و بازی‌های به روز با کیفیت بالا ، بهینه‌سازی شده است که این حافظه پر سرعت سامسونگ را برای کامپیوتر های شخصی حرفه ای ، لپ‌تاپ‌ها و کنسول‌های بازی تبدیل می‌کند.






اس اسدی قدرتمند و پر سرعت سامسنوگ 990 پرو 4 ترابایت با داشتن فناوری V8 سامسونگ و کنترلر بهبود یافته خود ، عملکردی نزدیک به حداکثر را در رابط پر سرعت سری PCIe 4.0 با سرعت خواندن متوالی تا حداکثر 7450 مگابایت در ثانیه (MB/s) و حداکثر سرعت نوشتن تا 6900 مگابایت را به شما ارائه می‌کند.این ظرفیت جدید سرعت خواندن و نوشتن تصادفی را به ترتیب تا 1600K و 1550K IOPS ارائه می‌کند و با توجه به این ویژگی ها مناسب برای گیمرها و افراد حرفه ای و متخصصان خلاق و علاقه‌مندان به فناوری تبدیل می‌کند که به دنبال عملکرد و فضای ذخیره‌سازی بالا با سرعت فوق العاده ای هستند.

CSS floats