مادربرد حرفه ای گیگابایت Z390-AORUS-PRO دارای یک برد فوق العاده قدرتمند با چیپست Z390 تولید و روانه بازار شده است.این مادربرد از پردازنده های اینتل نسل 8 و 9 پشتیبانی می کند.

بر روی این مادربرد 4 عدد اسلات رم از نوع DDR4 موجود می باشد و تا حداکثر 128 گیگابایت حافظه تا حداکثر باس 4133 مگاهرتز را به صورت دو کانال پشتیبانی می کند.

برای اتصال انواع حاظفه (هارد داخلی و اس اس دی) در این مادربرد 6 عدد کانکتور ساتا (SATA 3.0) برای انواع هارد اینترنال و اس اس دی 2.5 اینچ و 2 عدد کانکتور ام2 (M.2) برای اتصال اس اس دی های ام2 معمولی و NVME  قرار داده شده است.همچنین این مادربرد از فناوری RAID پشتیبانی می کند.

بر روی مادربرد گیگابایت Z390-AORUS-PRO چهار عدد digital LED به همراه 2 عدد هدر RGB LED strip برای زیبایی و لذت بردن خریدار قرار داده شده است.

در پنل پشتی مادربرد هم پورت های پر سرعت USB 3.1 موجود است.یعنی دارای 1 عدد پورت USB Type-C 3.1 GEN2 ، دو عدد پورت USB Type-A 3.1 GEN2 و 3 عدد پورت USB Type-C 3.1 GEN1 وجود دارد.شما می توانید اطلعات خود را توسط این پورت ها با سرعتی باور نکردنی انتقال دهید و از سرعت بالای آن لذت ببرید.

طراحی دیجیتال مادربرد Z390-AORUS-PRO
این مادربرد دارای طراحی دیجیتال است که شامل کنترلر دیجیتال PWM و DrMOS می باشد.این کنترلر دیجیتالی دقت فوق العاده ای در انتقال انرژی به قطعات را دارد و می توان حداکثر عملکرد پردازنده های نسل 8 و 9 اینتل را توسط این ماردربرد دریافت کرد.


طراحی حرارتی پیشرفته مخصوص گیمر و اورکلاک
در این مادربرد با ترکیب دو عدد هیت سینک با هیت پایپ ، پد حرارتی با ضخامت بالا خیلی راحت و سریع حرارت را دفع می کند و با توجه به این ویژگی ها می توان برای گیمرها و اورکلاک ها این مادربرد را پیشنهاد کرد.



سرعت بالا توسط فناوری M.2
مادربرد گیمینگ گیگابایت آئوروس پرو دارای 2 عدد کانکتور پر سرعت M.2 می باشد که از اس اس دی های 2242 / 2280 و 22110 سری Gen3 x4 پشتیبانی می کند.


محافظ حرارتی آئوروس گیگابایت M.2
کانکتور های ام2 موجود بر روی مادربرد GIGABYTE Z390-AORUS-PRO برای دفع حرارت مجهز به گارد حرارتی AORUS M.2 می باشند تا شما با خیالی راحت به امور پردازشی و گیمینگ خود بپردازید.



مادربرد را زیبا و شخصی سازی کنید
این مادربرد با دارای فناوری RGB Fusion 2.0 است که به شما این امکان را می دهد کنترل های RGB و نوارهای بیرونی RGB / LED را برای خود زیبا و شخصی سازی نمایید.مادربرد های آئوروس گیگابایت از نوارهای روشنایی LED پنج ولت آدرس پذیر و تا حداکثر 300 ال ایی دی را پشتیبانی می کنند.