هارد دیسک وسترن دیجیتال آبی

هارد اینترنال وسترن دیجیتال آبی (BLUE) یک هارد اورجینال (اصلی) مخصوص کامپیوترهای خانگی ، اداری می باشد.این هارد ها با توجه به قیمت مناسبی که دارند عملکرد و سرعت قابل قبولی را ارائه می دهند.هارد وسترن آبی در ظرفیت های یک ترابایت تا شش ترابایت تولید و روانه بازار شده اند.


هارد دیسک وسترن دیجیتال بنفش

هارد اینترنال وسترن دیجیتال بنفش (PURPLE) با توجه به پایداری و طول عمر بالا مخصوص سیستم های نظارتی و محافظتی تولید شده اند به طوری که باید به صورت 24 ساعته شبانه روز روشن بمانند.دستگاه های DVR و NVR برای ضبط فیلم توسط دوربین نیازمند یک هارد دیسک دائمی برای ضبط تصاویر می باشند که هارد وسترن دیجیتال بنفش با پشتیبانی از 32 عدد دوربین این نیاز آنها را برآورده می سازد.



هارد دیسک وسترن دیجیتال قرمز

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال قرمز (RED) مخصوص ذخیره سازی در محیط شبکه NAS و دخیره سازی به صورت RAID می باشد به طوریکه در 24 ساعت شبانه روز روشن می باشد و اطلاعات دورن آنها دخیره و بازخوانی می شود.

 

هارد دیسک وسترن دیجیتال مشکی
هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال مشکی (BLACK)  بالاترین Performance را در میان هارد های کمپانی وسترن دارد و مناسب جهت کاربران حرفه‌ای ، لود سریع بوت ویندوز ،گیمرها (بازی های ایکس باکس Xbox) ، کارهای محاسباتی ، سرعتی و مالتی مدیا می باشد.هارد وسترن دیجیتال مشکی دارای حداقل لرزش و صدا ، سرعت بالا در خواندن و نوشتن اطلاعات ، قابلیت اطمینان بیشتر و الگوریتم دست یابی به اطلاعات بهینه شده است و دارای 2 پردازنده می باشد.

 

هارد دیسک وسترن دیجیتال گلد

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال گلد (GOLD) به دلیل وجود دو پردازنده و کنترل دقیق بهترین انتخاب برای ذخیره سازی حرفه ای در دیتا سنترها و سیستم های RAID می باشد که سرعت و حافظه کش بالایی دارد و با داشتن محافظ لرزشی و امنیت بالایی که دارد در رده ی  پرقدرت ترین هاردهای وسترن می باشد.