هارد داخلی سیگیت برای تمامی استفاده ها تولید شده است.این هارد دیسک قدرتمند مناسب برای ذخیره سازی اطلاعات در سیستم های خانگی و اداری ، برای استفاده در سیستم های حفاظتی (NVR & DVR) و برای استفاده در سرور و سیستم های ذخیره سازی است.شما می توانید با توجه به نیاز خود هارد دیسک خود را تهیه کنید و مطمئن باشید سیگیت پاسخگوی شما در همه زمینه هاست.


BarraCuda همه کاره ، سریع و قابل اعتماد
این سری از هارد سیگیت دارای قیمتی مناسب است و با توجه به سرعتی که دارد برای سیستم های خانگی ، گیمینگ و اداری مناسب می باشد.این هارد دارای کارایی و اطمینان بالایی در ذخیره اطلاعات است.همچنین این نوع هارد دیسک های سیگیت برای استفاده در کامپیوتر و لپ تاپ در ظرفیت های گوناگون تولید شده اند.

BarraCuda PRO دارای حجم ذخیره سازی بالا
این سری از هارد دیسک های سیگیت دارای حج بالایی می باشند و برای افرادی که به فضای ذخیره سازی بالا احتیاج دارند مناسب می باشد.

FireCuda سریع و قیمت مناسب
این سری از هارد دیسک های سیگیت دارای سرعت بالایی هستند و از خانوده ی هارد درایو های SSHD می باشند و مناسب برای سیستم های گیمینگ و محاسباتی است.

IronWolf پایدار و مطمئن
این سری هارد دیسک ها دارای 1 تا 8 BAY می باشند که دارای عملکردی سریع و پایداری هستند و در سیستم های ذخیره سازی تحت شبکه NAS کاربرد دارند و می توان به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته مشغول به ذخیره سازی اطلاعات کاربران باشند.

IronWolf PRO پایدار و مطمئن و سریع
این سری از هارد ها در سیستم های ذخیره سازی NAS کاربرد دارند با این تفاوت که دارای 1 تا 16 BAY هستند و در کنار پایدار و مطمئن بودن خود ، سرعت بالایی را در اختیار شما می گذارند و می توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مشغول به کار باشند.


 SkyHawk هوشمند و ایمن

این نوع هارد سیگیت مخصوص سیستم های حفاظتی (NVR & DVR) است که توسط دوربین ها که محیط مشخص شده ای را مشخص می کنیم برای ما فیلم برداری می کند و در این هارد ها ذخیره می کند.این درایو های سیگیت ایکای هاک می تواندد به صورت 24 ساعته حداکثر داده های 64 دوربین را به صورت همزمان ضبط کنند و شما مطمئن باشید که در هیچ زمانی تصویر یا فیلمی را از دست نخواهید داد.